Problem z odtwarzaniem dzwieku!

Autor: Jarek (yarex_at_kki.net.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 23:55:40 MET DST

                        Witam

        Mam następujący problem z poprawnym odtwarzaniem dźwięku i
przyznam iż nie wiem co może być tego przyczyną.

        Więc gdy podczas odtwarzania dźwięku (mp3/wav) przesuwana
jest zawartość ekranu w programach takich jak
Word/Exel/AcrobatReader/WinCMD/itd... to w odtwarzającym się dźwięku
słychać wyraźne zniekształcenia, a gdy szybko przesuwam zawartość
ekranu lewo/prawo góra/dół to dźwięk zaczyna brzmieć metalicznie i
słychać wyraźne spowolnienia w jego odtwarzaniu.

 Moja konfiguracja to:

Płyta główna: SPACEWALKER Shuttle HOT - 591P
Procek: AMD K6-II 450MHz (100MHz x 4.5)
Karta graficzna: S3 Trio 3D/2X 86C368 8MB, pracuje na AGP x2 (66 MHz x
2) + Voodoo 1
Karta muzyczna: SB 128PCI (PCI clock - 33 MHz)
Pamięć: DIM 128MB/133MHz

Win98SE

Sterowniki do karty graficznej i muzycznej najnowsze jakie tylko udało
mi się ściągnąć z internetu, zainstalowany pakiet dla chipsetu VIA...
Dla jednej z gier "The house of the death" musiałem też wyłączyć
"przyspieszenie sprzętu, w zakładce wydajność dla - zaawansowane
właściwości audio" bo nie było słychać dźwięków wystrzału a jedynie
ich "szczątkową formę" gra pod Voodoo 1. Problem z dźwiękiem w grach
generalnie nie występuje poza tym jednym przypadkiem dla którego
należało wyłączyć przyspieszenie.

       Ten sam problem z dźwiękiem tylko bardziej dokuczliwy
występował dla jakiejś "badziewnej" karty muzycznej na złączu ISA.

Pozdrawiam wszystkich i liczę na pomoc w rozwiązaniu problemu.

Jarek