Re: Drukarka EPSON nie chce drukowac na moim sprzecie

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 23:50:17 MET DST

"Michał Lipek" wrote:

> Ostatnio wpadła mi w ręce drukarka igłowa - Epson LX-300. Ale problem w tym,
> że drukarka nie chce drukować. Ani w Windows ani w MS-DOS. Wyskakuje mi brak
> dostępu do portu.

Stawiam na zły kabel (brak jednego przewodu) lub na niekompatybilność DRV
z drukarką - np. DRV wymaga wystawienia sygnału BrakKartek, a drukarka
takiego nie wystawia. Wyjaśnię:
PrintScreen jest niestety mało miarodajny, bo jemu do drukowania wystarcza
11 przewodów (8 danych, dwa potwierdzenia i GND), a DRV windowsa przeważnie
potrzebuje pełny kabel (18 przewodów)...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|