Huczący komputer

Autor: Paweł Tomaszewski (paweltom_at_wp.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 19:57:19 MET DST

Witam!
Mam trochę nietypową sprawę. Mam komp. optimus-optitech z 1997 r. Jest on
bardzo głośny (huczy niemiłosiernie jak żaden inny komputer widziany przeze
mnie). Ostatnio w jednej z firm widziałem komputer w takiej samej obudowie
(dosyć nietypowej) o nazwie optimus-standard, który pracował bardzo
cichutko. Mam pytanie. Od czego zależy czy komputer jest głośny lub cichy i
czy da się temu jakoś zaradzić niewielkim kosztem?