Re: Przejściówki(???) PCI, ISA "z pionu na poziom"

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 20:12:28 MET DST

Marek Pajak <marekp_at_wp.pl> :

>Niestety. Wychodzi na to że w moim miasteczku (Poznań) nie dostanę
>czegoś takiego.
>Więc mam pytanie - gdzie takie przejściówki można kupić?
>(może ktoś się orientuje ile "toto" kosztuje?)

sproboj popytac na gieldzie na matejki; jest tam taki facet,
ktory sprzedaje rozne przejsciowki, kable, pewnie mozna sie
dogadac i zamowic /facet jest z pily i nie zawsze przyjezdza/;

drugie rozwiaznie to sklepy elektroniczne typu Analo?is; np.
przy skrzyzowaniu Jadwigi/Strzelecka i samemu sobie zmontowac;

pozdrawiam;