Re: HP DJ 930C + Word >> zwis - amerykański trop

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 18:20:12 MET DST

"Jarek" <j_adamus_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Sprawdzałem na hp.com. Amerykanie znają problem, najwyraźniej występuje
nie
> tylko w polskich wersjach win, word'a i sterowników. Moderator odpowiada,
że
> można zmienić parametry druku z panelu drukarek >>
> Trafiłem jednak na sugestie pochodzące z Niemiec (podobny problem ale z
> WordPerfect), że pomaga instalacja sterowników w wersji 3.1. Próżno ich
> szukać na hp.pl (choćby wzmianki).
> Na razie nie udało mi się ich jeszcze dociągnąć ze Stanów.
> Może ktoś już szedł tym tropem i zna odpowiedź?

Witam
Nie jestem (?) laikiem komputerowym ale czy moglby mnie ktos oswiecic jak
moge pod w2k sprawdzic wersje driverow do 930 ?
Udalo mi sie scaignac dj967en.exe w ktorym w pliku hpdj.inf jest zapis
DriverVer=03/03/2000,2.4.0.0
-tak wiec chyba to nie taka wersja jak Wam sie udalo dostac

Czy moglym prosic o link do nowych driverow ? ew jak ktos ma stale lacze to
prosze na email.

Czy 930 jezeli ma wlaczone drukowanie w gray scale powinna uzywac
koloroowego atramentu (podczas drukowania koloroywch obrazkow) ??

Pozdrawiam
Slawek