Odp: monitor - kupilem

Autor: agasoft (agasoft_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 18:01:43 MET DST

Przepraszam za poprzedni moj post. Dlaszy ciąg:
... nie uświadczysz. Przypuszczam, że trafiłeś na jakieś trefne sztuki
 albo ja na dobre ). Zbieżność też jest w g200 dobra.
Jedynie ta geometria, ale idzie to przeżyć ( przyzwyczajenie ).

Użytkownik agasoft <agasoft_at_zeus.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9i22pi$sub$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Co do pompowania to w moim E200 tego nie u
> Użytkownik Artur Chorzepa <chorzepa_at_student.uci.agh.edu.pl> w wiadomości
do
> grup dyskusyjnych napisał:9i1u57$rmv$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...

> kolory.
Na