RE: Nowy bios do KT7/KT7-RAID/KT7A/KT7A-RAID/KT7E

Autor: Luka Vandergaart (nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 16:32:03 MET DST

-~**~- <da whatever>

> Wiekszosc ludzi wie o co mi chodzilo ale skoro kolega ma taka plytke i
> szczesliwie juz osiagna stan w ktorym dziala dobrze to bardzo fajnie .

Od poczatku bylo wszystko w porzadku :)

> Sam mam Solteka SL75KAV-X od 6 msc. i nie bylo z nia najmniejszych
> problemow od poczatku (zadnych jaj z DMA,temperatura,AGP 4x,SB LIVE
> itd....) .

Tez nie mialem nigdy zadnuch jaj z DMA, temperatura ani AGP4x ani SB Live
:)

> Raz zlozony komp dziala bez rzadnych zwisow (juz na 3 procesorz AMD).

Mi takze, no popatrz :)

Jedyny blad to blad mostka 686B, ktory takze i Ty posiadasz ale jeszcze u
mnie nigdy nie wystapil (u Ciebie jak widze tez nie), wiec nie widze w
czym problem? :)

Pozdro

--
"...Oh the sisters of mercy - they are not departed or gone.
They were waiting for me when I thought that I just can't go on..."