"Multimedia Notebook Computer"....

Autor: marcin (dzentelmen_at_go2.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 16:22:24 MET DST

Witam szanownych grupowiczów!
Wpadł mi w ręce notebook, firma się zwie jak w temacie- niemiecki sprzęt i
klawiatura ;-((, model 862, FCC ID: FMA862, PII 200 MHz MMX
CD-ROM, FLOP,... itd,

no i mam z nim problem - a mianowicie nie wiem skąd mogę wziąć sterowniki do
podczerwieni, i również dźwięk mi nie działa (system WIN 98SE wogóle nie
wykrył karty dźwiękowej ani portu podczerwieni - znalazł tylko jedno
nieznane urządzenie) , po za tym nie mam dokumentacji do niego (szczególnym
brakiem dla mnie jest jej brak jeśli chodzi o płytę główną)
Jeś ktoś miał z takim sprzętem do czynienia to proszę o pomoc
THINX
marcin