Re: Sprzęt dla W2k

Autor: Anubis (amulet_at_interia.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 16:01:29 MET DST

Użytkownik "Jacek" <niusy_niu_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> "Anubis" <amulet_at_interia.pl> wrote in message

> to masz cos z konfiguracja sp...ne. Na komputerze do grafiki mam
Photoshopa
> 6, Freehanda 9, Corela 10, kupe fontow, rip'a i jeszcze pare ciekawostek.
> Jak skala.
>
> pozdrawiam
> Jacko

Ale ja to zaobserwowalem na kilu komputerach u mnie w pracy. Zazwyczaj
obiawia to sie komunikatem ze program wygenerowal bledy i nastapi jego
zamkniecie, klikam na kancel ale dysk caly czas wariuje, trwa to czasem 2
minuty. Najczesciej wywalaja sie Getright, Corel przy podgladzie drukowania
i IE 5.5 zdaza to sie nie czesto ale jest to zenujace.