Gdzie w W-wie kupic EPoX'a 8KTA3

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 15:12:14 MET DST

Czesc
Niby juz mialem tego EPoX'a ale sie okazalo ze nic z tego bo jednak ich nie
maja a ten co byl to sie sfajczyl (mniejsza z tym).
Teraz prosba i pytanie: Ludzie, poratujcie, nie mam ochoty kiblowac w W-wie
do 15 w Sobote i chce jechac do domu ale musze kupic plyte pod Durona,
powiedzcie gdzie to kupic (jakis nr. telefonu albo www albo jakis kontakt),
mam powiedzmy 550zl na plyte, w gre wchodzi EPoX 8KTA3, ewentualnie Abit
KT7A, nic innego (chyba ze ktos wie gdzie sa A7V133 po 550 ;-)).
Dzieki z gory

Piotr Traczykowski