Re: Wieksza dyskietka

Autor: Bartosz Iwanowski (informa_at_felix.com.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 13:59:02 MET DST

Wojciak_at_zmropczyce.com.pl (Tio) wrote in <3b430b1c$1_at_news.vogel.pl>:

>Proponuje kupno nagrywarki i plytki CDRW.
>Użytkownik Bartosz Iwanowski <informa_at_felix.com.pl> w wiadomości do grup

Pzwolicie ze odpowiem zbiorczo?
W zalozeniou maialoby to pracowac z laptopem albo z komputerami o
ograniczonej grzebalnosci w bebechach. Wiec wszystkie rozwiazania typy
wewnetrzny naped zip czy CDRW odpadaja. Zewnetrzne napedy akurat
nie spelniaja chociaz jendego wymagania.

Zreszta mam pewne obiekcje ideologiczne. Po prostu serce mnie boli jak
zuzywam 20 mega na 650 nosniku. RW sa z pewnych wzgledow niewygodne.
Poza tym juz mam tyle plyt ze kilkanascie nowych plyt miesiecznie nie
jest moim marzeniem. Poza tym wyrzucanie klkunastu krazkow tworzywa
miesiecznie nie jest specjalnie ekologiczne.

Podobnie dyski twarde wymagaja ingerencji w komoputer i nie sa hot-swap.

Ten breloczek jest fajny i to chyba to o co mi chodzi. Mam tez namiary na
cos co sie nazywa "pen drive" wyglada jeszce lepiej a co wazniejsze jak
rozumiem dostepne w Polsce. Moze nie specjanie tanie (w porowniu z
dyskami twardymi) ale chyba bardzo funkcjonalne. A o to chodzilo.

Dziekuje wszystkim za pomoc. Poniewaz nie znalem slow kluczowych
wyszukanie inforamcji samemu trwaloby wieki. Dzieki.