Re: Czy mozna miec FAT16 i FAT32 rownoczesnie na jednym dysku? II

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 11:38:55 MET DST

> bede strzelal: 2 razy odpalic fdiska?
> raz z wlaczona obsluga i zrobic te partycje startowa fat32
> a potem wyjsc i wlaczyc ponownie fdiska z wylaczona obsluga fat32 ?
> i zalozyc fat 16 ?

Cześć.
Najlepiej zapomnij o fdisku. Uruchom Partition Magic 6.1
i ustaw sobie takie partycje jakie są ci potrzebne. Partition
Magic uruchamia się w DOS, ale ma interfejs okienkowy
i wszystko można załatwić przy pomocy myszy. Potem w DOSie
formatujesz tylko partycje i możesz instalować windowsa.
Czy co tam chcesz. PM mogę ci wysłać, ma 1,1 MB.

Wonder