Re: >>Jak podłączyć pc-ta do tunera satelitarnego?<<

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 10:39:51 MET DST

"Kobra" <kobra18_at_go2.pl> wrote in message news:9i02bf$hvp$2_at_news.tpi.pl...
> Cze All!
> Jak można podłączyć kompa do tunera satelitarnego, w ten sposób aby móc
> nagrywać na kompa wizję albo chociaż muzę. Jaka byłaby jakość nagranego
> dźwięku/obrazu?

muze to wystarczy audio out z tunera polaczyc z line out karty, zwyklym
kabelkiem chinch -> mini jack
a co do wizji, to musialbys miec karte z wejciem video np ati z serii vivo,
lub matroxa...
ja mam ati rage fury vivo, i cyfre+, podlaczone w ten sposob, i co do
dzwieku, to slysze roznicy, czy ogladam z kompa, czy z tv, a obraz, to juz
zalezy od kompresji, ja niestety mam malo miejsca na dysku, wiec robie w
locie mpega, i troche na tym trace....

 Zbyszek