Re: Jaki monitor 17' kupic?

Autor: Tomek T. Neas (neas||post|p1)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 10:25:56 MET DST

"Dr_Vader" <dr_vader_at_wp.pl> pisze:

> Na ich temat sie nie wypowiem, ale moje doswiadczenie mnie
> uczy (a od 6 lat handluje sprzetem), ze w dluzszym okresie czasu
> najlepiej z tanich wypadaja Hyundai'e. Jesli chodzi o wyrazistosc
> obrazu sa naprawde niezle, ale co najwazniejsze nie zmienia sie
> to w czasie. Nawet po kilku latach obraz jest OK. Zauwazylem
> nawet prawidlowosc, ze jesli jakis stary monitor ma wyjatkowo dobry
> obraz to najczesciej jest to Hyundai.
> Radze Ci, przyjzyj sie im.

Taaak. Jasne. Mam właśnie OPTIView 15L (jest to Hyundai Deluxscan cośtam z
nadrukiem Optimusa) i po 3 latach obraz jest CIEMNY JAK CHOLERA. Rozjaśniłem
software'owo (przeliczając to na gammę byłoby koło 2.0 ;>) i tak nic nie
widać, zero kontrastu ogólnie BEZNADZIEJA. Jak to dobrze, że dzisiaj jadę
kupić dobrą 19". :]]]

                                          />
  [ Tomek T. Neas ] http||mlodziez|com (+)<,
  [ neas||post|p1 ] under.construction ----(+)