ATI Rage 128 - pytania do speców

Autor: Jarek J (jarek.j_at_wp.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 20:39:52 MET DST

Witam!
Od wczoraj jestem posiadaczem 16MB karty ATI Rage 128 (bez pro, ale za to z
TV Out!). Mam w związku z tym kilka pytań:
- jakich sterowników najlepiej używać (wydajność D3D)
- czy istnieje ATI DVD Player, który zainstaluje się bez oryginalnej płytki
CD (której niestety nie posiadam :(((
- jaki jest najlepszy tweaker do tej karty (mam Rage 128 Tweaker v. 1.5 Beta
4 build 305)
- co oznaczają opcje (i jak je najlepiej ustawić pod względem wydajności):
    - HDML use AGP
    - SysMemBlts
    - Primary
    - Compressed Texture
    - Toggle dithering
- na ile można podkręcić core/memory (mam 100/100 Mhz)
- czy warto i co daje zmiana BIOSu karty
Będę wdzięczny za jakąkolwiek podpowiedź.
Pozdrawiam.