Serwer POCZTY i GRUP DYSKUSYJNYCH pod Win98

Autor: JERZY MJ (jerzy_at_poczta.fm)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 09:47:07 MET DST

Jaki polecilibyscie mi dobry darmowy serwer poczty oraz serwer grup
dyskusyjnych (news) pod Windows 98 ? Mam siec kilkunastu komputerkow i
chcialbym sobie w tej sieci zalozyc system poczty oraz grup dyskusyjnych.

Czy ArGoSoft Mail Server jest dobry ? (szkoda, ze darmowa wersja nie
obsluguje grup dyskusyjnych).

Czy serwer grup dyskusyjnych mozna zalozyc osobno ?

Prosze, doradzcie mi cos.

Michal