Jak zciszyć wiatraki - rozwiązanie 100%

Autor: Norbert Czulewicz (norbert.czulewicz_at_wp.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 09:31:48 MET DST

    Proponuję wszystkim, którzy mają problemy z hałasem wiatraków,
zamieszkać tak jak ja przy trasie łazienkowskiej w Warszawie (ok. 50m od
mojego okna). Po otwarciu okna komputera na pewno nie usłyszycie.
Sądzę, że w innych miastach też są takie 'przyjemne' arterie. Wystarczy
poszukać.
    Mam jeszcze pytanie (które zapewne już kiedyś było, ale nie mogę
znaleźć). Ile wynosi max. temperatura Athlona 1.2, do której powinien
chodzić stabilnie.
Bo nie wiem od ilu stopni już się powinienem bać o procek.

Norbi.