Re: Sterowniki do Audio w laptopie Toshiba Tecra 510CDT poszukuje!

Autor: Anubis (amulet_at_interia.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 09:00:13 MET DST

Użytkownik "plitkin" <plitkin_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Kiedys qmpel miel laptopa (skradzony). Bylo tak:
> Oryginalnie byl system angielsko-jezyczny (win 98 SE) - bo laptop kupiony
za
> granica. Po format c: enter - i instalacji polskiej windy wsio OK, oprocz
> dzwieku - nic nie slychac. Instaluje wiec drivery z plyty dolaczonej do
> laptopa - restart i d-pa mokra. Dalej brak dzwieku. Wiec format jeszcze
raz
> i install od nowa. Teraz dziwek instaluje w 1 kolejnosci - dzwiek jest,
ale
> [...]

Win 98 SE wykrywa wszystko bez problemu, pod 95 nie ma sterownikow wiec
trzeba na wlasna reke na www serwisach szukac. Z grafika sie juz uporalem
 Intel - Chips & Technologies 65550 ) zostala mi tylko muzyka, to chyba
"Cystal Sound System 4232" ale sterownikow nie chce przyjmowac wiec czeka
mnie kolejny dlugi dzien.
Pozdrawiam