Re: Problem z GeForce2 i Asusem

Autor: Piotr Kowalski (elektron_at_inetia.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 08:49:24 MET DST

A ja---
 Złożyłem komputer:
 - płyta główna: Asus CUSL2 + PIII500
 - karta graficzna: MSI TNT2PRO
 - 64 MB RAM

Po zainstalowaniu Windows niby wszystko chodzi , ale jak zainstalowałem Ali
AGP Driver stacja dyskietek przestała czytać dyskietkę startową Windowsa
którą zrobiłem całkiem niedawno bo jakieś 2 lata temu, no i sprawdzałem ją u
kumpla na Cyrixie 266- u niego działała.

 Mam wobec powyższego pytania:
 1. Czy ktoś spotkał się z podobnymi objawami?
 2. Czy ktoś ma może stację dyskietek ,która współpracuje z płytą
 główną z procesorem PentiumIII, bo wtedy spróbuję podmienić płytę, byleby
toto
 działało?
 3. A może w ogóle zmienić stację na taką która współpracuje z PentiumIII
500MHz?

 Pozdrawiam

 Zawiedziny