Czy mozna miec FAT16 i FAT32 rownoczesnie na jednym dysku? II

Autor: TomeG (tomeg2_at_kki.net.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 08:01:53 MET DST

Użytkownik "Smoq" <smoq_at_poland.com> napisał w wiadomości news:9i09tg$qm5$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "trsr of b0r@"
> <trsr_at_ch.onet.pl.jesli.nie.spamujesz.to.tnij.do.pl> napisał w wiadomo?ci

> 600Mb sa automatycznie ustawiane na FAT32....
> Bzdura. Wystarczy wylaczyc obsluge duzych dyskow przy starcie fdiska.
>
> Reasumujac: partycje/dyski logiczne Fat16 i fat32 zakladasz pod w9x, ntfs
> pod NT . Zeby pod W9x zalozyc partycje Fat16 wieksza niz 500 MB przy starcie
> fdiska nalezy odpowiedziec na pytanie, czy wlaczyc obsluge duzych dyskow.
>
> Smoq

Panowie, nadal nie wiem jak to zrobic? Windowsowy fdisk (win98) pyta sie na samym poczatku czy
obslugiwac duze dyski (czyli czy uzywac fat32), wiec kiedy odpowiem nie, uzywam fat16. OK, tu
jestem w domu. Ale jak go teraz zmusic by startowa pozycja byla partycja z fat32, a ktoras tam z
ostatnich fat16??? Moze ktos potrafi mi to ladnie wytlumaczyc?
__