AGP 4x _

Autor: Hallucinogen (hallucinogen_at_go2.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 01:30:09 MET DST

Hi!
Zlozylem sobie niedawno nowy sprzet
Abit KT7A Raid
Duron 850
192 MB ram
Riva TNT2 detonator 12.41
SB Live!
Voodoo2
Win ME
dx8a
Wszystko chodzi niby fajnie ale nie moge wlaczyc trybu AGP 4x mimo ze w
Biosie wlaczylem i dalem jakis wpis do rejestru AGP4x a Sterowniki Via SP
zainstalowalem w trybie Turbo mode mimo to opcje AGP 4x mam nie aktywna
(Sprawdzane pod Power Strip) pytanie jak ja uaktywnic chce miec AGP 4x. I
jesze moze to wazne podczas instalacji Via SP otrymuje komunikat "Subkey
failed czy jakos tak"

--
hallucinogen_at_go2.pl
hallucinogen2_at_poczta.onet.pl