Re: ata 100/66

Autor: raku (raku_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 23:14:12 MET DST

> Chodzi o pewną automatyzację działań...
> Jak mam wcisnąć F6 skoro płyta nie widzi dysku?
> Nie zacznie się wogóle instalacja...

to F6 dotyczy win2k - tam w momencie ladowania instalatora jest komunikat,
ze jesli posiadasz wlasne drivery SCSI itp, wcisnij F6, by je zaladowac
a ladujesz wlasnie po to, zeby system zobaczyl dysk

jesli natomiast plyta glowna nie widzi dysku, to chyba cos ze sprzetem - w
koncu nawet na zainstalowanym systemie nie wlaczysz kompa, jak plyta nie
zobaczy dysku (imho po to jest kontroler, zeby plyta dysk wykrywala)

raku