Re: Podkrecanie lasera...

Autor: bugi (bugi_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 18:56:50 MET DST

> Przede wszystkim dobre czyszczenie soczewki. Zacząć od przedmuchania
> całej optyki powietrzem z puszki, a potem kroplą np. wody
destylowanej
> przemyć soczewkę zbierając płyn rogiem chusteczki z jej brzegów.
> Nie dotykać soczewki. Ruszenie soczewki może się skończyć
> nieodwarcalnym rozkalibrowaniem mechanizmu, użycie złego płynu (np.
> nieodpowiedniego spirytusu lub płynu czyszczącego) zmętni soczewkę
> i też jej nic nie pomoże.
>
> Po drugie, warto nasmarować olejem teflonowym prowadnice głowicy
> i mechanizm jej ruchu. Przy szybkich ruchach precyzja umiejscawiania
> głowicy jest bardzo istotna.

O kurcze, to takie skomplikowane, ze nie wszystko zrozumialem;)
Chyba jednak dam sobie spokoj... ...posiedze jeszcze troche na
tym startym i nie wszystko czytajacym CDx8, a moja CDx48 zostawie
w spokoju (R.I.P. Szajsung 48)... Moze jak kiedys kase bede miec
to kupie nowy...

Pozdr.

bugi

--
       '''''
      ( o o )       [ Afraid to grade, wouldn't it be fun?  ]