wieszanie kompa

Autor: maniacx (maniacx_at_poland.com)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 19:36:29 MET DST

czesc,
mam taki problem: na jednym dysku mam zaistalowane 3 systemy operacyjne
(win98, win2k i Linux). Czesto zdarza mi sie, ze pracujac pod win2k moj
komputer zawiesza sie na okolo 2 sekundy poczym restartuje sie samoistnie.
Jesto to dosyc irytujace - probowalem kilkakrotnie przeinstalowac system,
ale sytuacja sie nie zmienia. Podobny problem wystepuje pod win98 - tutaj
takze, z czestotliwoscia raz na kilka dni, zawiesza mi sie komputer - jednak
bez restartu - restart musze robic recznie. Zawieszenie wyglada tak, ze moge
ruszac myszka, ekra pozostaje niezmieniony, ale komputer przestaje reagowac
na cokolwiek.
Czy ktos wie, co moze byc tego przyczyna? Bardzo zalezy mi na rozwiazaniu
tego problemu, bo z komputera korzystam raczej czesto i nie wchodzi w gre
oddanie go do serwisu na kilkanascie dni z nadzieja, ze "znajda" tam jakies
rozwiazanie.
Jesli ktos mial podobny problem, lub domysla sie rozwiazania, ale brakuje mu
informacji o konfiguracji sprzetu itp. prosze o konatakt na grupe lub priv,
to odpowiem na pytania.

za odpowiedzi z gory dziekuje,

pozdrawiam,

Michal