* GeForce - jaki *

Autor: Marcin Sokołowski (a600user_at_wsh-kielce.edu.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 13:48:33 MET DST

Hej,

Czytam sobie te stronki o sprzecie, czytam, i za kazdym razem wiem coraz
mniej.
Czy jest ktos w stanie przedstawic mi, na jakie grupy dziela sie modele
GeForce256, a co w tych grupach sa za modele ? Na razie wiem tyle, ze sa
SDR-y i DDR-y (odnosnie pamieci), ale z kolei ta technika jest i w
SDRAM-ach, jak i SGRAM-ach (wiec co wybrac). Co oznaczaja skroty "Ultra",
"GTS" itd etc. Praktycznie co strona, to sa nowe skroty i oznaczenia (czy to
dystrybutorzy sprzetu, czy strony typu Tom's Hardware).

Chcialem kupic jakas karte, ktora oprocz wyjscia VGA bedzie miala tez wyscie
DVI, musi byc szybka w 2D (nVidia jest, zreszta mam na razie TNT-2, wiec
cokolwiek szybsze moze byc), a 3D moze byc milym dodatkiem. Matrox'a nie
chce, ATI tez odpada, podobnie S3. Moze Voodoo5 5500, ale o tym nic nie
slyszalem...
Kto pomoze, bo przeciez nie zamowie karty bez podania konkretnego modelu ?
:)

Pozdrawiam !

--
Marcin "Xms" Sokołowski