Problem z odtwarzaniem filmów

Autor: Gasior (rafal.gasinski_at_radio-plus.lublin.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 15:28:30 MET DST

Cześć wszystkim
Jestem tu pierwszy raz i mam taki mały problem z filmami a raczej z moim
kompem( Duron 700, płyta Solteka, Ge Force II MX 32MB, 64 pamięci). Jedne
filmy idą u
mnie normalnie- inne w przyspieszonym tempie. Instalowałem już najróżniejsze
kodeki, korzystałem z różnych odtwarzaczy, instalowałem nawet od nowa
drivery do karty graf i płyty no i k...nic! Może ktoś z was ma pojęcie w
czym problem i co zrobić, bo moja znajomość komputera jest raczej
przeciętna.
Pozdro