Re: Czy mozna miec FAT16 i FAT32 rownoczesnie na jednym dysku?

Autor: trsr of b0r_at_ (b0r_at_)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 12:38:16 MET DST

TomeG napisał(a) w wiadomości: <9hunq6$l71$1_at_news.onet.pl>...
>W domu mam Win98, a w pracy NT 4.0. Chcialbym, majac dysk 20 GB, tak go
sformatowac/fdiskowac
>zeby byla wydzielon chociaz mala, 2MB partycja FAT16 (bo tylko to, no i
ntfs) obsluguje NT. Czy
>da sie to zrobic fdiskiem? Cos gdzies kiedys slyszalem, ale moge sie mylic.
Prosze o pomoc i
>jesli to mozliwe o instruktarz jak to zrobic.

Da. (choc najlepiej byloby najpierw zalozyc starszym Fdiskiem (z dos6.22)
2gigowa podstawowa partycje FAT16 i ja sformatowac(tez starym formatem), a
potem juz nowszym fdiskiem zalozyc rozszerzona partycje FAT32) Nie wiem, czy
to jest mozliwe z fdiskiem win95osr2 i nowszymi, bowiem dyski wieksze od
600Mb sa automatycznie ustawiane na FAT32.... Ale zawsze dla calkowitej
pewnosci mozna uzyc chociazby partition magica, czy tez Rannish-a

Pozdrawiam