Re: zgrywanie audio z line-in w k. dzwiekowej

Autor: Sebastian Stolarski (sebas_at__SPAM_widzew.net)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 10:27:49 MET DST

Użytkownik "Stawros Diamandakis" <stawros_at_kul.lublin.pl> napisał w
wiadomości news:3B42D1C5.C59F10AA_at_kul.lublin.pl...
> Witajcie,
>
> Niestety nie znalazlem w archiwum rozwiazania mojego problemu :(
> Czy ktos zechcialby poradzic mi jak zgrac sygnal z wejscia karty
> dzwiekowej? I polecic mi do tego jakis prosty program?
> Zapewne dla wielu z Was jest to pytanie banalne, wiec tym bardziej licze
> na wasza pomoc.

np. audiorgabber ma taka opcje, ma automatyczne dzielenie sciezek, wiec do
przenoszenia dzwieku z gramofonu super, nie trzeba pilnowac, kiedy wlaczyc
(oczekiwanie na nadejscie sygnalu) czy wylaczyc. Sam dzieli sciezki.

--
SebaStol
sebas_at_widzew.net