Re: Elsa?

Autor: Krzysztof Nowak (nigel_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 08:13:40 MET DST

> Bardzo proszę podzielcie się uwagami na temat karty graficznej Elsa Erazor
> II. Którą wersję sterowników radzicie mi zainstalować dla tej karty, aby
> mieć najmniej problemów z grami 3D (aby się uruchamiały bez problemów) i ew.
> skąd w sieci je można pobrać?
> Marek

Mam w domu else erazor 3. Karta bardzo dobrze sie sprawuje. Czcionki na
ekranie ostre. W zasadzie nic jej nie mozna zazucic przy wspolpracy z
duronem. Przedtem pracowala z k6-2 400 i nie byl to najlepszy pomysl.
Kolega posiada wspomniana przez ciebie karte z celeronem 366. U niego tez
nie zauwazylem jakis nienormalnych zachowan nawet gierki chodza dosyc
dobrze.
Co do sterownikow to polecalbym detonatory (ale nie najnowsze bo sa
optymalizowane pod geforce'a) lub fachmany ewentualnie oryginalne
dostarczone przez producenta na cd. Sam uzywam najnoszych poniewaz maja
obsluge video (moja karta to posiada) ale mysle o przejsciu na oryginalne z
plyty. Adres producenta www.elsa.de
Detonatory i fachmany nie pamietam skad sciagalem, musisz poszperac w sieci.
Jesli masz jakies pytania to pisz na priva.

--
						Krzysztof Nowak
						nigel_at_zeus.polsl.gliwice.pl