Odtwarzanie mp3 w systemie WINDOWS 2000

Autor: Luk_at_s
Data: Wed 04 Jul 2001 - 08:02:48 MET DST

Witam,
Mam następujący problem otóż niedawno na notebooku DELL zainstalowałem
Windowsa 2000 SP1 PL i pojawił mi się problem: podczas ostwarznia muzyki MP3
playerem WINAMP lub jakimś Sonique następuje pogorszenie jakości
odtwarzanych utworów co 3-4 sekund słychać jakieś "pierdnięcie" i niewiem
czym może to być spowodowane. Wymieniłem już chyba z 4 sterowniki do karty
muzycznej w notebooku ale to nic nie pomogło. Poprzednio na zainstalowanym
systemie WINDOWS 98 podczas odtwarzania nie był takich problemów (były za
to inne np. długie ładowanie się systemu , zawieszanie , brak możliwości
poprawnego zamknięcia systemu ale to już przeszłość wszystkie te problemy
rozwiązał WINDOWS 2000). CO zrobić jeszcze aby nie było tych zatkań mp3.
Próbowałem wszystkich chyba ustawień w winampie ale to chyba niezależy od
ustawień tego playera bo dzieje się to z każdym playerem. (Czyżby celowe
działanie MIcrosoftu aby użytkownicy zaczeli korzystać z jego formaty WMA ?)