Re: Re[2]: Wiatraczki do AMD Athalona 1.4 GH

Autor: Michal Malanowicz (evild_at_astercity.net)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 00:13:45 MET DST

AMD

> stopery douszne gratis

Skoro stac Cie na Athlona 1,4 to z pewnoscia nie udczujesz wiekszej
roznicy kupujac Zalmana 3100, czyli taki miedziany wachlarzyk.
Polecam z czystym sumieniem, jest wykonany znakomicie, dziala
cicho i skutecznie (Athlon 1200_at_1350 przy 150MHz fsb - 52 stopnie max).
Mialem wczesniej Global Win'a z wiatrakiem delta, ale od razu
wywalilem bo nie da sie przy tym siedziec!! Volcano II tez dal
ciala, bo procek grzeje sie bardziej i chyba trafilem na felerny
egzemplaz, bo cooler tak drgal, ze nie moglem nagrac zadnej plytki...,
po prostu od vibracji skapitulowala moja yamacha.
Zalman 3100 jest rewelacyjny. Wydajny, cichy (2 tryby pracy, do wyboru),
od razu z pasta siliconowa. Na gieldzie za 200zl-.

MM