skaner? USB?

Autor: Andore Jr (andore_at_wp.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 00:05:47 MET DST

mam dziwny problem ze skanerem AGFA e20 - otóż po włączeniu kompa udaje mi
się zeskanować jedno zdjęcie, po czym bezpośrednio przed preskanem lub przed
skanowaniem skaner po prostu zamiera. Pojawia się komunikat o problemach z
łącznością (że jest nie podłączony - dziwne tylko, dlaczego 30 sek.
wcześniej wykonałem skan 8-(
do tego odłączanie i ponowne podłączanie wtyczki USB kończy się kompletnym
zwisem, lub w najlepszym razie po Ctrl+Alt+Del pokazuje: Msgrsv32 (nie
odpowiada)
czy to są jakieś problemy z USB? niedawno podłączyłem HP 930C i zdarzają się
zwisy w momencie wywoływania ustawień drukowania w Wordzie - na początku nic
nie mogła spod worda wydrukować (100% zwisów), a z innych programów
drukowała bez problemu. Zmieniłem sterowniki drukarki - problem zniknął,
chociaż nie do końca
co mam robić? w czym może tkwić problem?
z góry dzięki za sugestie i podpowiedzi

komp: abit kt7A-RAID, 256RAM, Athlon 900, Win98SE

--
Pozdrawiam!
   ---Andore--Jr---