Mysz optyczna

Autor: Grzegorz (grzegorz_at_gruszka.com.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 23:32:09 MET DST

Witam

Mam mysz optyczna A4tech model WOP-35 i mam tez problem.
Mianowicie czasami (ostatnio b.czesto) mysz przestaje reagowac na
ruchy, strasznie zwalnia, zeby przesunac kursor o 5 cm na ekranie, trzeba
poruszyc myszka ze 20 cm na biurku :((. Wydaje mi sie, ze jest to zwiazane
z pamiecia komputera lub konfliktem programowym. Z reguly po kilku - kilkunastu
minutach takiego stanu rzeczy mysz wraca do "normy", po wczesniejszym
mignieciu diody twardego dysku (dwusekundowym "przemieleniu" dyskiem).
Czy ktos mial podobny problem ?
Moze ktos wie co jest przyczyna zlej pracy myszy ?
Zaznaczam, ze mysz zachowuje sie tak od nowosci.
Jeszcze jedno: wymienilem sterowniki na najnowsze ze strony producenta
i wydawalo by sie ze jest poprawa, jednak na drogi dzien - to samo....

Grzegorz