Internet Satelitarny?

Autor: MiG11 (migonweb_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 08:55:02 MET DST

Mam takie pytanko. Ostatnio zakupilem sobie Wizje TV niestety okazalo sie ze
Chello w mojej strefie numeracyjnej nie dziala (084). A chcialbym sobie
kupic jakas karte z tunerem satelitarnym i dostepem do internetu przez
satelite, moze ktos mi cos polecic (w miare taniego)? Bede ogromnie
wdzieczny. Mam zamiar kupic do tego dekoder polsatu bo oni oferuja internet
przez satelite bez abonamentu, i w zwiazku z tym mam takie pytanie: czy
istnieje mozliwos podpiecia tego do komputera, oczywiscie przez odpowiednia
karte, jakie sa serwery proxy? I jeszcze jedno pytanie na jakich satelitach
dziala WizjaTV, Polsat Cyfrowy oraz Cyfra+?

MiG11