Re: Ocencie koledzy ta konfiguracje

Autor: -KrzysiekS- (krzysiek_at_mexico.ras.com.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 20:31:11 MET DST

Dnia Tue, 31 Jul 2001 13:50:58 +0200, Grzegorz napisa(a):

>Tez tak mysle.

>Mialem na mysli bez 2. A co pewnie zle myslalem?

Trochę, nie wiem czy jedynkę można jeszcze kupić, a dwójka jest chyba o niebo lepsza
i jest tania (zerknij na www.simmtech.pl - taki sklep w białymstoku)

>Mam bardzo ograniczone warunki socjalne.

Rozumiem. Ale już lepiej zrezygnuj z niektórych innych komponentów na rzecz tańszych i
kup dobry monitor. Monitor jest jedną z tych rzeczy w kompie, które się bardzo rzadko
wymienia.

>Nie mialem na mysli GB/UDMA 100/U5. I pewnie znowu poprawka?
>Ale moze by tak krotkie uzasadnienia tych ewentualnych poprawek.

Zaraz U5 to jest medalist? jeśli tak to różnica między medalistem a barracudą
jest rzędu 30zł, a 7200rpm chyba coś daje

>Nie da sie temu zaradzic?
Nie, zresztą to jest szczegół. Najlepiej podłączyć takie głośniki do kompa
i posłuchać jak grają. A producenci się schytrzyli bo wypisują moc w impulsie
która jest duuuużo większa od nominalnej, a część ludzi cieszy się że kupiło
głośniki 90W :)).
Ale jak będą dobrze grały to za 60zł można chyba coś takiego kupić

Pozdrawiam
-=KrzysiekS=-