Re: Jakie glosniki kupic

Autor: plitkin (plitkin_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 23:23:32 MET DST

Wszystkie glosniki komputerowe sa zaledwie przecietne. Tak wiec bardzie sie
kieruj cena no i sprobuj w sklepie - ktore beda ci bardziej pasowac. Dobrze
jak maja regulacje tonow niskich i wysokich. Generalnbie jest tez zasada: im
wiekszy, tym mozna teoretycznie lepszy dzwiek uzyskac. Ale przy
komputerowych glosnikach to nie zawsze jest prawda: tzn. nie jest tak, ze
jak kupixz wielkie bydle to bedzie on dobrze brzmial.
Ja mam ENCORE P-401. Nie sa najmniejsze (najwieksze tez nie), dzialaja bez
zastrzezen od 2 lat. Ale mam dodatkowo zestaw z subwooferem. Jezeli chodzi o
jakosc - najlepiej zafundowac w oddzielny wzmacniacz hi-fi i zestaw kolumn.