Re: XMS - Unable to control A20 line

Autor: Hiubi (hiubi_at_kki.net.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 18:49:30 MET DST

Użytkownik "!@! Piotr !@!" <piotr_rzeczkowski_at_interia.pl> napisał w
wiadomości news:9k6iv3$qvp$1_at_news.tpi.pl...

> Aha i jeszcze XMS jest to pamięc rozszerzona (ta powyżej dosowskej 640 KB)
> (eXtendet Memory Specification).
> Może na dyskiece startowej nie masz jej aktywnej. W pliku config.sys masz
> device=himem.sys wpisane i czy masz ten plik na dyskietce.
> W ogóle jak chcesz to ci podeśle na priva cały dysk startowy pod winde
> (1.2MB- ew. wywale obsługe cd-romu, bedzie mniej)

Dyskietkę jak możesz, to poproszę hiubi_at_go2.pl - możesz wyrzucić CD-ROM
jeśli, to nie problem.
A o czym jest grupa, to wiem doskonale, tylko do końca nie wiedziałem
w czym problem a ponieważ zacząłem już jakiś tydzień wcześniej na tej
grupie,
to już chciałem tu skończyc.

Pozdrowionka,

--