Skaner HP3200C - skanuje na czarno

Autor: afronrg_at_go2.pl
Data: Tue 31 Jul 2001 - 14:21:27 MET DST

Witam :)
Mam nadzieje, ze pomozecie mi w rozwiazaniu nastepujacego problemu ze skanerem
HP3200C.
Wydaje mi sie, ze zachowuje sie calkiem normalnie poza takim szczeg0lem, ze
wynikiem skanowania jest czarny obraz (sprawdzane na 2 kompach).
Jezeli dobrze pamietam to problem pojawil sie albo w skutek czestego pozyczania
sprzetu znajomym, albo w wyniku pomylkowego podlaczenia do niego zasilacza z
modemu.
Mam pytanie:
-co jest przyczyna
-jak i gdzie to naprawic
-za ile
-ewentulanie co wymienic i ile to kosztuje

Podaje wartosci obu zasilaczy (jezeli to jest powodem problemu):

Zasilacz - Modem
Typ: AA-091ABN
Netz: 230V~50Hz 59mA
Ausg: 9V~1A 9VA

Zasilacz - Skaner

AC Input
100-240V~0.33-0.19A
60/50HZ
DC Output
12V --- 1.0A
max 12W

Dziekuje za ewentulane sugestie, podpowiedzi. Prosze takze o przekazanie ich
moj adres e-mail: afronrg_at_go2.pl

Pzdr