MSI K7 Master onboard audio - problem...

Autor: Marcin 'Cooler' Kuliński (kulinski_at_ioz.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 13:53:25 MET DST

Hej,

Athlon C 1GHz
K7 Master
sieciowka Genius 10/100
Win98SE

Czasem slychac trzaski, krociutkie nieciaglosci przy odtwarzaniu dzwieku
(mp3). Zauwazylem, ze dzieje sie to wtedy, gdy oprocz sluchania cos
robie - otwieranie przegladarki lub ladowanie nowej strony, sciaganie
plikow przez ftp czy klienta KaZaA. Nie jestem pewien, czy chodzi o
aktywnosc samego dysku (np. czytanie cache WWW) czy raczej o sieciowke
(sam fakt laczenia i transmisji). Z poczatku myslalem, ze wine ponosi
wspoldzielone przerwanie - i AC97, i Genius siedzialy na 11. Wylaczylem
co nieco w biosie, zwolnily sie dwa przerwania i teraz juz jest niby oki
- AC97 na 7, Genius na 11, ale problem nie zniknal... Odtwarzam
DeliPlayerem, probowalem tez Windows Media Player - to samo. Cos jest
nie tak, czy poprostu te kodeki montowane na mobo tak maja? Czy
pozostaje mi zakup jakiejs dzwiekowki na PCI?

Pozdro,
Cooler