Re: Gwarancja dysków twardych !Ciekaw jestem!

Autor: Jerzy Wawrzyniak (Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 22:40:46 MET DST


Użytkownik "Chris" <chris_at_banzai.pl> napisał w wiadomości
news:9hqmuh$4m4$1_at_news.tpi.pl...
> > Masz rację, swiom rozporządzeniem z 30 maja 1995 roku Rada Ministrów
> > zlikwidowała to uprawnienie.
> > Lobby drobnych sklepikarzy.
>
> Teraz jest właśnie 12 miesięcy i koniec. Klient może sam decydować w
> dowolnym momencie o tym co wybiera oddając sprzęt do serwisu/sklepu
> oczywiście do 12 miesięcy, tylko musi pamiętać że może to zrobić tylko
raz.
> W przypadku rękojmi nie jest przedłużana gwarancja/rękojmia. Jest jeszcze
> coś takiego jak ograniczona rękojmia ale to dotyczy tylko dużych hurtowni
i
> importerów ale to i tak w szczególnych przypadkach.
>
Tak, że nie ma się co dziwić, że jest niska kultura handlu - jeśli się ma
swoich ludzi w organach władzy i administracji państwowej.
Zlikwidowany przepis o rękojmi pogwarancyjnej skutecznie niejednego
"handlowca" zniechęcał do działań, które dzisiaj są powszechne.

--
Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:24:25 MET DST