Aver TV Phone 98 - temperatura w kompie - dziwne efekty

Autor: Atreides (atreides_at_plusnet.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 10:10:47 MET DST

Witam,
Mam kartę Aver TV Phone 98. Działa OK, ale gdy komputer trochę pochodzi i
wzrośnie temperatura wewnątrz, karta działa, ale dziwnie - kolory są
wyblakłe, na ekranie widać trzy, szerokie kolorowe pasy biegnące z góry na
dół. Miał ktos cos takiego?

Zastosowałem chłodzenie dodatkowe w formie dwóch starych wiatraczków od
procesorów (mocowane z boku , na obudowie) i to działało.
Ostatnio jednak zmieniłem płytę i procesor. Tempratura jest chyba nieco
wyższa, przez co małe wentylatorki niewiele dały - wywaliełm je i kupiłem
wentylator SPIRE (taki większy do obudowy, zasilacza itp.) ale nie wiem czy
to wystarczy. Jak go zamontować prawidłowo? Czy ma wdmuchiwać powietrze do
środka? Czy otworzyć jakieś dodatkowe otwory(np. śledzie)? Wnetylator ten
jest montowany z przodu obudowy, na dole pod głośnikiem.
Czy może lepiej kupić jakąś inn obudowę - jeśli tak to jaką?

Atreides