[OT] Honor grupy - bylo: Soft do obrocenia obrazu o 90 stopni w Windows

Autor: Rathunter (rathunter_at_rathunt.prv.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 09:57:06 MET DST

> ooooooooooo dwóch naszych dzielnych rycerzy zwonu walczy o honor i cnote
> grupy

Och, swiecie - troche sobie wiecej poczytalem ta grupe i widze, ze obaj
panowie obroncy czystosci pl.comp.pecet twardo uczestniczyli w jak
najbardziej offtopicznej dyskusji na temat oszustw zwiazanych z allegro.pl
..
Rozumiem, ze zrobilem zle, ale dlaczego tak latwo pouczac a tak trudno
samemu sie do pouczen stosowac? (belka + zdzblo :)

A moje pytanie w sumie mialo troche zwiazku ze sprzetem PC, poniewaz
chodzilo mi o postawienie monitora (sprzet PC to jest) na boku :)

No dobra, dosc zali, wiem, ze policjantom wolno pierwszenstwo wymuszac...

Pozdrawiam,

Piotrek
http://www.rathunt.prv.pl/