Re: szuqam ;]

Autor: Muciass Ass (muciass_at_2com.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 18:12:49 MET DST

Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>pisze...

> Ja jednak jestem za tym, żeby dalej upominać :) Jakieś efekty to
> daje -- kiedyś było tutaj przez jakiś czas więcej jednak postów
> o Windows, teraz jakby powoli ich liczba malała.

Powiem tak: nie wiem jak bylo wczesniej, ale taki spamer i tak tego nie
przeczyta, a nawet jesli to oleje. Gowniarz jest gowniarzem i tyle, a ci
ktorzy korzystaja z modemow musza ciagnac kilobajty. Moze taki jeden list to
nie wiele, ale 10 dziennie to juz cos. Nie chodzi mi yu tylko o
medemowowcow, ale o porzadek na grupie. Bo to raczej bezsens jak na 100
postow 10 to jakies NTG i kolejne dziesiec to napisanie ze ta wiadomosc to
NTG. Troszke mnie to wqrza, gdyz uwazam ze na polskim (nie wiem jak tam za
granica) usenecie jest spory burdel. Nie chce wyjsc na straznika
pl.comp.pecet ale uwazam ze linuch w kawalkach wysylany na skrzynke zalatwi
sprawe. Za miesiac dostaje sztywne lacze, wiec spodziewaj sie mniejszej
ilosci spammerow :-)

> A wysyłanie upominków na skrytkę... W ekstremalnych wypadkach bardzo
> dobra metoda :)))) Ale na każdego lepiej nie stosować.

IMHO na kazdego to dobra metoda. No chyba ze to konto komercyjne, to co
innego. Wtedy abuse_at_domena.gnojka.z.tw wystarczy :P

W tym wypadku podeslalem list o odpowiedniej tresci do odpowiedniej osoby o
zlikwidowanie aliasu skoczeq_at_irc.pl