Re: Pomocy

Autor: Gregorek (Gregorek_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 20:45:35 MET DST

> Czy jest szansa odzyskać ze starego dysku to co utraciłem,przenosiłem je w
> windows commanderze poleceniem zmień przesuń.
> Wiem że są jakieś programy do odzyskiwania danych.

Witam!
Jeśli tylko było kasowanie na starym dysku, a nie było na nim nic
zapisywane, to są duże szanse.
Użyj Tiramisu albo EasyRecovery albo Lost and Found.
Nie wolno robić żadnych operacji na dysku, z którego chce się odzyskać dane.
Trzeba mieć drugi dysk, z którego wystartuje się system i uruchomi program
do odzyskania danych i na który skopiuje się odzyskane pliki.
Powodzenia
Gregorek