HP 710C Pomocy

Autor: elwitjam_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 03 Jul 2001 - 20:12:15 MET DST

Cześć!

Może ktoś z grupowiczów spotkał się z takim problemem drukarki. Po załączeniu
zaczyna migać pomarańczowa kontrolka świadcząca o problemach z pojemnikami z
tuszem. Pojemniki podmieniłem na nowe, ale nic to nie pomogło. Po próbie
wyrównania pojemników pojawia się komunikat: Brak łączności z drukarką.
Stało mi się to nagle,podczas drukowania zaczęła migać wspomniana kontrolka.
Jeżeli ktoś mógłby mi udzielić jakiejś rady będę bardzo wdzięczny.

Dziękuję i pozdrawiam
                        Witek