Re: klawiatura

Autor: mariusz_m (mariusz_m_at_box43.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 20:03:43 MET DST

Wiadomość napisana przez: JFK:

> dobra a teraz sie nie smiejcie bo mowie na temat :
> podaje za KOMPUTER ŚWIATEM (kupuje mojej Mamie - polecam wszytskim
> poczatkujacym)
> 99% wspolczesnie produkowanych klawiatur ma ten blad i prakycznie nie ma
> sznas aby kupic dzialajaca :(((((((
> JFK

:>
mialem ten problem z mortal kombat, doszedlem do tego ze najlepsze sa stare
klawiatury, takie bez "windowsow" do tego typu zastosowan :) tzn. wciskanie
kilku klawiszy na raz.
ciezko juz je znalezc, mozesz przejsc sie na gielde lub do jakiegos skupu
uzywanych czesci komputerowych, tam powinni miec takie "klasyki".
Jezeli masz jakas znajoma lub ciocie (lub dobra sasiadke znajomej twojej
cioci :)) w banku na p.. (oni czesto w okienkach maja takie stare sprzety)
to zagadaj, kup jej nowa klawiature a ta "dobra" wez do domu i graj :)
mozesz sprawdzic czy jest "dobra" u niej na komputerze, wciskaj tyle
klawiszy ile sie da, jezeli bufor nie bedzie krzyczal to masz duze szanse ze
ta klawiatura jest "dobra"
kiedys to byly sprzety... :)

pozdrawiam,
mm