Re: Płyta AGP a grafika na PCI ---> dlaczego nei działą

Autor: Krzysiek Kołakowski (krzysiek_86_at_wp.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 14:32:23 MET DST

Użytkownik hokum <myweb_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3b40ee55_at_news.vogel.pl...
> kupiłem właśnie używaną płytę i nie chciała chodzić jak miała wpiętą
grafikę
> (dobrą) pod PCI... zastanawiam się czy taka płyta (z AGP) musi właśnie tam
> mieć podpiętą kartę graficzną???
>
> Proszę o odpowiedź.... może muszę przestawić jakąś zworkę??? Nie wiem...
> (opisu niestety nie mam ;(((((((((( )
>
> płyta jest z chipsetem (o ile się nie mylę)
> Celeron BX 66/100mhz z podpiętym CELERONEM 300A

Spróbuj włożyć karte w inne gniazdo, jeśli to nie pomoże to zmniejsz
chwilowo FSB (magistrale) do 66 mhz. Czasami na płytach bywają zworki które
pozwalają na to, żeby częstotliwość PCI była równa 33 mhz a nie 1/2 FSB.
Pokombinuj także ze zworką (jeżeli masz taką na plycie) SDRAM CLOCK.