RE: DURON 800 @ Soltek

Autor: Sebastian.Sobieraj_at_natned.com.pl
Data: Tue 03 Jul 2001 - 18:50:44 MET DST

Masz 3 wyjscia :
1) Zmniejszyc FSB < 110 do takiego przy ktory jeszcze wszystko dziala.
(teraz masz za wysoka czestotliwosc taktowani PCI)
2) O ile masz Solteka KAV to zamalowac mostki L1 ,zmniejszyc mnoznik i wtedy
dac FSB 133 MHz bedzie PCI 33 Mhz standard ,ale musza to wytrzymac pamieci.
3) Dac sobie spokoj z overclockingiem :-(