Re: riva na PCI vs. plyta na ALI 1531

Autor: Jacek Bartoszek (jacekb_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 15:24:38 MET DST

Witaj!

> moze ktos zna tejemnice wspoldzialania tego sprzetu ???
>
> plizzz... help...

Moze nie bedzie konkretnie o tym sprzecie ktory masz, ale bedzie ogolnie o
moich doswiadczeniach z rivami (od 128 PCI, AGP, Vante po TNT2PRO). Aby
karta w ogole chciala dzialac w windowsie, musisz w biosie wlaczyc USB (bez
USB na mojej plycie dzialac karta nie chciala). Potem instalujesz driver (w
Twoim przypadku AliAGP), a dopiero teraz drivery do grafiki.
Aha - jak mialem wieki temu Rive 128 PCI to nie chciala chodzic z moja plyta
w ogole, dopoki nie wlaczylem "PCI VGA Palette snoop" w BIOS-ie, ale to byla
stara karta i stara plyta (chyba TX-PRO).

Pozdrowki,

Jacek.