Re: Leadtek GeForce2MX + AMD 350 - RATUNKU!!!!

Autor: Simon (amanita_at_muscaria.NOSPAM.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 13:35:43 MET DST

"Tomek-Tw" <tt_at_box43.pl> wrote in news:9hs7hk$ohp$1_at_news.lublin.pl:

> Plyta Acorp 5Ali61

Czesc.

Mam co prawda plyte Asus P5A ale twoja chyba tez jest na Alladin 5. Jezeli
masz to wylacz w biosie AGP Turbo (masz AGP rev. 1.0, a one sobie slabo
radza z kartami 32MB).
Najwazniejsze moim zdaniem to sciagnij sobie NVMAX
(www.charnleys.co.uk/nvmax) i tam w zakladce:
/System/Miscellaneous, zaznaczasz:
"IO to flush cache (Ali motherboard stability)"
no i mozesz ustawic AGP 1x (nie powinno zwolnic systemu - 32MB na karcie).
To mi pomoglo na maxa, a ja uzywam TNT Pro - chyba najbardziej sie gryzla z
Alladinem. No i mozesz poprobowac najnowszego ALi AGP driver v1.74, oraz
oczywiscie oficjalne Detonatory v6.50 lub 12.41 (na beta 12.90 jakby mi
zwalnialo, no ale umnie jest TNT Pro, chociaz przez jakis czas mialem u
siebie Herculesa GeForce MXa - tez poszlo, tylko przy AGP 1x).
Tak nawiasem mowiac, to Porsche 2000 jest chyba najwybredniejsza gra jaka
widzialem, zawsze jej uzywam do testowania.

--
  *Moo5c1m0l*
mooscimol_at_go2.pl